Májusban adták át a világ legjobb városnegyed fejlesztésének választott BudaPart legújabb, immár negyedik irodaházát. A BudaPart DOWNTOWN vegyes funkciójú épület, az A kategóriás irodaház mellett 4 csillagos Radisson business szálloda várja majd az ide érkezőket, teljes körű szolgáltatásaival lehetőséget teremt az ügyfelek magas minőségű kiszolgálására. A DOWNTOWN első bérlője a Mediator full-service ügynökség, akik az épület átadását követően, 2023 májusában költöztek be egy teljes irodaszintre.
„Nagyon örülünk a Mediator érkezésének, bizonyos vagyok abban, hogy a munkavállalóik ki tudják használni a „15 perces város” minden előnyét” – mondta Katkó Károly, a BudaPartot fejlesztő Property Market iroda bérbeadási igazgatója. „Komplex és multifunkcionális városnegyedként a BudaPart egyedülálló célpont, úgy tud önálló városközpontként működni, annak minden előnyével, hogy egyúttal közvetlen Duna-parti hozzáférést is kínál az itt dolgozók számára, kényelmesebbé téve a mindennapokat. Személyesen külön öröm számomra egy olyan céget üdvözölni bérlőink között, akik egy dolgozó- és „kutyabarát” irodát szerettek volna, melyet együtt valósíthattunk meg velük.”
Az innovatív és környezetbarát megoldásokat ötvöző épület irodaház része hét emeleten, közel 8000 négyzetméteren kínál irodaterületet, és 350 négyzetméteren üzlethelyiségeket, továbbá két mélygarázs szint, a földszint és egy mezzanine szint is tartozik hozzá. A BudaPart DOWNTOWN a legmagasabb fenntarthatósági és minősítési rendszerek követelményeit szem előtt tartva valósul meg, a törekvés – a BudaPart eddigi irodaházaihoz hasonlóan – a LEED Gold minősítés, melyhez az épület energia- és vízigényét a minimálisra csökkentik, az intelligens épületgépészeti megoldások pedig előtérbe helyezik a megújuló, zöld energiafelhasználást.
A BudaPart DOWNTOWN egyedi megjelenése a KÖZTI építésziroda munkáját dicséri, melyben helyet kap a Radisson legújabb, impozáns business szállodája, amelynek legfelső szintjén skybar kialakítását is tervezik. A Radisson Hotel Budapest BudaPart több mint 11 ezer négyzetméteren valósul meg, melyben 198 szobát alakítanak ki – ebből 174 db standard és 24 db superior szoba-, emellett létrejön egy 175 fős étterem, konferenciatermek és egy fitneszterem is.
„Ügynökségünk organikus bővülését követően elérkezett az az idő, amikor olyan irodateret kellett keressünk, amely nemcsak alapterületében, de színvonalában, stílusában és a szolgáltatásait tekintve is képes kiszolgálni igényeinket” – fogalmazott Biró László, a Mediator ügyvezetője. A cégvezető szerint az a cél lebegett a menedzsment szeme előtt a választás során, hogy a reklámügynökség több mint száz dolgozója számára ne csak kényelmes, de inspiratív közeget is teremtsenek, amely letisztultságában, eleganciájában és korszerűségében egyúttal a cég filozófiáját is képes kifejezni.
A 2005-ben alapított Mediator az ország egyik legnagyobb független reklámügynöksége, amely full service filozófiájához hűen kreatív, média, social media, digitális, PR, event és stratégiai területeken egyaránt nyújt szolgáltatásokat a piac legismertebb márkáinak – az autóiparban például a legnagyobb márkaportfolió kommunikációjáért felel itthon.
A Mediator a DOWNTOWN irodaház teljes első emeletére, 1100 négyzetméterre költözik be, ezzel körülbelül 100 új dolgozóval növelik a budaparti létszámot. Érdekesség, hogy az iroda a bérlő kérése alapján kutyabarát lesz, így a négylábú kedvenceket is szeretettel várják. A dolgozói wellbeing részeként az irodához egy 300 négyzetméteres zöld terasz is tartozik.
„A Mediator közel 18 éves története a magyar kommunikációs szakma egyik legdinamikusabb fejlődéstörténete, mely során ügynökségünk – mind közel százfős dolgozói létszámát, mind üzleti eredményét tekintve – a piac legnagyobb független szereplőjévé nőtte ki magát” – tette hozzá Biró László, aki szerint a folyamatosan új kalandokat kereső cég részéről fontos üzenet, hogy egy új, fejlődő városrészben folytatja működését. „Az új irodatér egyben befektetés is az arculatában is megújuló ügynökségünk munkáltatói márkájába, hiszen, bár a home office lehetőségével mindig is rugalmasan éltünk, a kreatív szakmákban kimondottan számít, hogy mennyire inspiráló az a tér, ahol a teamek együtt dolgoznak” – összegezte az ügyvezető.
A vegyes funkciós épület tovább erősíti a BudaPart törekvéseit, hogy a közeli irodaházakkal az egyik legjelentősebb szereplőjévé váljon a budapesti irodapiacnak „Buda Business District” elnevezésű alpiacként. Az épület egyaránt szolgál irodaházként és szállodaként, a kiegészítő szolgáltatásoknak köszönhetően pedig üzleti, konferencia- és rendezvényközponttá is válik. Mindez nagyban segíti a budaparti bérlőket abban, hogy megbeszéléseiket, fontosabb találkozóikat, vállalati rendezvényeiket egy helyen intézhessék el, ráadásul a partnerek elszállásolása sem okoz logisztikai problémát. A „15 perces város” elveit szem előtt tartva a városnegyed folyamatosan bővülő szolgáltatásait, a lokáció előnyeit, a zöld környezetet és a vízparti kikapcsolódást az irodaház dolgozói és a szálloda vendégei is egyaránt élvezhetik, amihez ki sem kell lépniük a BudaPartról.